NiriBB :
Why is this in english?
Good qeustion, and the short answer is what skybert said!

I previous years we have given all information in both Norwegian and English and we spent a lot of time translating and keeping all information up to date - and we failed several times. Giving one date in the Norwegian text and another in the English etc. So we have now decided that we will give all information in English. PKH has become an international event, last year 27% were international participants.
That beeing said, everyone else does not have to use english! If you have questions or comments, ask them in norwegian. If it is an important question for everyone, someone will translate the qeustion and the answer. (and also google translate might help some of our non-norwegian participants:)
If you find some of the information given in english hard to understand, please tell us and we will gladly translate it for you!
And the English doesnt...ehm..don't...ehm does not...whater....mine is far from perfect :p
--------
På norsk!
Godt spørsmål, og det korte svaret er det skybert sa: vi får besøk av mange utlendinger!

De siste årene har vi forsøkt å gi all informasjon på både norsk og engelsk. Dette har vært tidkrevende og vi har også feilet flere ganger ved at informasjonen på de to forskjellige språkene har vært forskjellig, feks feil dato på påmeldingsfrist av MOCs ol.
PKH er blitt et internasjonalt arrangement, i fjor var 27% av deltagerne utlendinger.
Det betyr ikke at man ikke kan bruke norsk her eller på fjasboka. Vi kommer også til å dra igang diskusjoner hvor norsk blir brukt, men all viktig informasjon gir vi på engelsk. Så ikke vær redd for å still spørsmål eller kom med kommentarer på norsk! Hvis det er viktig informasjon, tar "noen" og oversetter spørsmål og svar til engelsk

Hvis noen syns noe informasjon er vanskelig å forstå, si ifra så oversetter vi det gjerne til deg!

(ja, jeg har full forståelse for at engelsken min kan være vanskelig å forstå

)