[quote="jokingnutria"]Sluttet med console spilling nesten da ikke helt gleder meg til 25 januari 2019 da kommer Resident evil 2 remake ut, men byttet til pc spilling nå å VR, hva er VR det er Virtual reality med vr head sett, har 4 vr head sett
https://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_realityHar windows mixed reality
Har PSVR
Har Oculus rift
Har Htc Vive
Resident Evil 2 – E3 2018 Playstation Showcase Trailer | PS4
Jeg har "bare" HTC Vive. Har ingen planer om å kjøpe noen av de andre variantene med det første. Kan tenkes at jeg oppgraderer til HTC Vive pro når prisene faller litt på det headsettet.
Hvilke spill er dine favorittspill i VR?
Til nå må jeg si at "Beat Saber" er en av mine favoritter og er det jeg har spillt mest i det siste.
Men likte også "Moss" veldig bra. Ett veldig rolig og koselig spill med en flott grafikk og fantastisk atmosfære. Har akkurat fått det så er ikke kommet så langt.
Ellers er "Hellblade: Senua's Sacrifice" ett veldig spesielt spill som også har en fantastisk atmosfære. Veldig "sært" spill som man nesten får gåsehud av å spille.
"Obduction" var også ett spill jeg likte veldig godt, bare synd det var så kort.
Serious Sam serien er spill jeg stadig vekk går tilbake til bare for å ha litt kjapp "hjernedød" action i en kort periode. Dette spillet er det spillet som jeg liker kontrollene mest av alle vr spill så langt.