[quote="Jacopyright"]Det er over en måned til påmeldingsfristen offisielt går ut, og det har vært oppe tidligere at Brikkelauget er litt "gruppete" og kan være litt vanskelig å komme inn i for "ferskinger". Og da stusser jeg på valget å gjøre ting tilgjengelig kun for den gruppen som allerede har meldt seg på (som stort sett er "den harde kjerne"). Om enn bare noen dager tidligere. En beskjed om at påmeldte deltagere vil få informasjon om obligatorisk modell FØR forumet hadde kanskje vært greit? Nå ble det litt sånn hysj-hysj - og selv om det vel var ment som "ikke fortell de andre påmeldte noe ennå for ikke å ødelegge overraskelsen" oppfattet jeg det litt som "ikke fortell noe til de som ikke er påmeldt". Skjønner? Men det pleier kanskje ikke å være så mange etternølere som melder seg på uansett, hva vet jeg...

[/quote]
Jeg ser at mitt valg om å holde igjen litt ang spørsmålet, har blitt til at det ikke skullle sies noe til ikke påmeldte som om det var bestemt i fra Harald.
I så fall var det kun jeg som valgte dette, ikke Harald. Kun for at andre skulle ha litt overraskelse hva som lå i kassen. Var snakk om noen timer.
Var dette så galt ?
Regnet jo med at når folk kom hjem fra jobb og fant konvolutten i postkassen. ville det dukke opp flere spørsmål på forumet uansett.
Får bare beklage så mye at jeg prøvde å bevare litt av overraskelsen litt lenger. Men er herved ferdig med saken.
Men synes det hele var en morsom vri fra Harald med å overraske oss med noe i posten.
Jaopyright. Ser ditt problem også: Da jeg var med i 2014 var jeg ferskingen. Masse ukjente folk. Kun noe lite å stille ut. Men fant ut at PKH var gøy og
hoppet rett i det året etter. Det er flere som er der uten å stille ut, men er med.
Håper å se deg der, selv om vi har "kranglet" litt på forumet