HpN :
Hei
Har du sett på de dem har på Bauhaus? Er ganske like og finnes i forskjellige størrelser som kan settes sammen som man selv vil. Bruker disse selv og er veldig fornøyd.
https://www.bauhaus.no/skuffereol-m-10-skuffer-1.htmlNy på forumet, så beklager hvis link blir feil.
Mvh
Håkon
Linken funket helt greit, og velkommen til forumet

Dette var ett interessant funn. De er jo veldig kompakte og plassbesparende. Relativt rimelig i pris var de også.
Du sier du har testet disse selv? Størrelsen som dem du linket til er oppgitt på websiden er 107 x 38 x 30cm (HxLxB) og antar det er yttre mål på selve reolen. Men hvor store er selve boksene? Kan det stemme at de er rundt 9 - 10L store?
Hvordan er kvaliteten på plasten på selve boksene? Plasten bør jo ikke være for stiv, noe som kan lett føre til at de knuses. Men de må jo heller ikke være så myke at de deformeres når man har noe i dem...
Hvordan er kvaliteten på selve reolen? Ser for meg at den kanskje ikke takler så store tyngder siden alt er laget av plast?
Jeg har jo laget min
egen hylle med bokser (7 Liter) som jeg syns fungerte veldig bra. Men er ute etter ett nytt plassbesparende system med litt større bokser og den Bauhaus versjonen med 4 bokser virket passe for min del.
Jeg har en god del SmartStore bokser og de er av fantastisk kvalitet. Problemet med dem er at de for det første har skrå sider og så har de en kant rundt toppen som stikker ut på sidene, noe som fører til at når du plasserer to like høye ved siden av hverandre blir det mye tomrom i mellom boksene.