Jeg hører på mye forskjellig og det endrer seg med tiden hva jeg hører på og til hvilken situasjon/stemning jeg er i eller vil komme i.
Men i den siste har jeg hørt mye på følgende album:
Nataly Dawn - med albumet "Haze"
Tessa Violet - med albumet "Maybe Trapped Mostly Troubled"
The Commander in Chief - med albumet "2 Guitars - The Classic Crossover Album" som hun har laget sammen med Craig Ogden
Wintergatan - med albumet "Wintergatan"
For avslapping og for å hjelpe til å sovne kjapt om kveldene hører jeg mye på en Norsk artist som heter Øystein Sevåg og da kanskje spesielt mye fra albumet "Visual".
Er jo også noen enkeltsanger fra enkelte artister som jeg også har ligget i min playliste i lengre tid:
Bertine Zetlitz og Prepple Houmb med sangen "Sett at vi sier det sånn"
Aurora med sangen "Half the World Away"
The Guild med sangen "I'm the One That's cool" (skrevet og sunget av Felicia Day, dersom noen kjenner henne...). Flott sang om å være geek

Hanne Leleand med sangen "Divided Soul"
Peter Hollens med sangen "Hobbit Drinking Medley" (feat. Hank Green, Youtuber kjent fra blandt annet Vlogbrothers)
Rag'n'Bone Man med sangen "Human"
Men har jo en rekke andre artister jeg stadig vekk kommer tilbake til slik som Chisu som er Finsk. Skjønner ikke ett pøkk av teksten, men fantastisk musikk likevel

Babymetal som synger på Japansk og som jeg heller ikke skjønner ett pøkk av (hmm... er det noe som går igjen her tro?)
Bertine Zetlitz, Maria Mena og Katie Melua er også artister jeg stadig vekk kommer tilbake til og har mange album med dem.