På tide å lette litt på sløret
Prosjekt navn: Neste Dunstar.
Har nok hintet her og der at jeg er i gang med et nytt romskip.
Det var nok KjellisBjellis sin historie som fikk meg innpå å bruke min egen upubliserte historie som grunnlag for noe nytt.
Dunstar Explorer var aldri en del av den historien. Utenom kun at den fikk navnet på planeten som er i historien.
Siden jeg ønsket å bygge et nytt romskip måtte det jo bli enda større. Tenkte jeg å bruke en hendelse i historien hvor folk i fra jorden finner Dunstar.
Noe som ikke helt går uten dramatikk.
Det blir riktig nok ikke noe minifig skip denne gang siden skipets størrelse i den tenkte situasjonen i min historie. Skipet er ett av flere skip som frakter store deler av befolkningen i Norge (egentlig Scandinavia men har med tiden justert dette). Jorden har gått under men redningsplan ble satt i gang i god tid. Samme har skjedd over hele verden. Men ikke alle dro i samme retning.
Riktig nok tror jeg at jeg kommer til å holde meg i nærheten av Classic Space fargene.
Her er i alle fall deler av rammeverket og det går sakte fremover. Håper på å komme i mål til neste PKH.
Håper på at man ikke har kastet seg ut i noe som man kanskje ikke klarer
:
WP_20140519_003.jpg [ 38.4 KiB | Vist 15151 ganger ]
Planen er at skipet skal kunne deles opp for frakt. Men det gjenstår å se om ideen holder.