Brikkelauget

for norske LEGO-entusiaster
Dato/klokkeslett: 2020-07-09 08:31:24

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Lån av deler og figurer PKH2018
InnleggSkrevet: 2018-01-15 21:45:39 
Brukerens avatar

Medlemmer
Jeg og Olav (norlego på forumet) holder på med et samarbeidsprosjekt som skal stilles ut på PKH i år. Layouten skal være omtrent 2,5x14 baseplater stor og forestille landsbyen Bree fra Lord of the Rings. I forbindelse med dette har vi støtt på et par problemer som vi håper at noen av dere kan hjelpe oss med.

Figurer:
Til layouten trenger vi mange figurer. Blant annet trenger vi 4 komplette sett med hobbiter (Frodo, Sam, Merry, Pippin) og 6+ Ringwriaths. Jeg og Olav har en god del figurer selv, men mangler fortsatt 2 sett med hobbiter og 2, kanskje fler Ringwraiths. Så om du skal til PKH og har noen av disse figurene og er villig til å la oss bruke de i layouten vår under arrangementet, si i fra :)

Blader:
I layouten planlegger vi å ha en ganske stor skog. Dessverre er Plant Leaves 6 x 5 fryktelig dyre på bricklink, og vi har ikke tid til å vente på årets LUGBulk. Så hvis du har noen hundre Plant Leaves 6 x 5 i dark green og/eller green, og er villig til å la oss bruke de i layouten vår, si i fra :) De aller fleste trærne skal vi bygge på fredagen (27. april) og ta fra hverandre på søndagen.

Håper at noen kan hjelpe til :)

Rapporter dette innlegget
Topp
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Lån av deler og figurer PKH2018
InnleggSkrevet: 2018-01-16 08:02:51 

Medlemmer
AasmundN :
Figurer:
Til layouten trenger vi mange figurer. Blant annet trenger vi 4 komplette sett med hobbiter (Frodo, Sam, Merry, Pippin) og 6+ Ringwriaths. Jeg og Olav har en god del figurer selv, men mangler fortsatt 2 sett med hobbiter og 2, kanskje fler Ringwraiths. Så om du skal til PKH og har noen av disse figurene og er villig til å la oss bruke de i layouten vår under arrangementet, si i fra :)

Jeg har ett komplett sett med hobbiter og 4 ringwraiths som kan lånes ut. Send pm så kan vi kanskje ordne dette i god tid før PKH.

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 2018-01-28 10:26:40 

Medlemmer
Trenger dere fortsatt hjelp? Har en lott liggende, men husker ikke hvilke sett/figurer det er ☺

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 2018-02-03 14:49:44 
Brukerens avatar

Medlemmer
AasmundN :
hvis du har noen hundre Plant Leaves 6 x 5 i dark green og/eller green, og er villig til å la oss bruke de i layouten vår, si i fra :)

Jeg har hundre av 2417 - Plant Leaves 6 x 5 [ BL Pe ] i grønn og hundre i mørkegrønn. Tar med til PKH hvis jeg finner dem!

Edit: Funnet, og lagt klar for å tas med til PKH.

Topp
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
 Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan opprette nye emner i dette forumet
Du kan skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet