Brikkelauget

for norske LEGO-entusiaster
Dato/klokkeslett: 2017-10-20 16:36:00

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: LEGO Space: Spyrious, Space Police, Creator Robot, X.Pod +++
InnleggSkrevet: 2017-05-08 21:08:20 
Brukerens avatar

Medlemmer
En venn har bedt meg om hjelp med å avhende LEGO-samlingen hans.

Det er en spennende samling av det meste av LEGO Space, stort sett de fleste seriene, både originale sett, modifiserte sett, og MOCs.

I første omgang har jeg gått gjennom og sjekket disse settene, og de er så langt jeg kan se komplette.
Alle settene er pent brukt, men mangler instruksjoner og eske.

Som de av dere som følger forumet sikkert allerede har fått med dere stoler jeg 100% på Posten - og med det mener jeg at jeg stoler fullt og fast på at posten kommer til å kjøre over pakkenhvis jeg sender den i posten. Derfor vil jeg foretrekke salg ansikt-til-ansikt, men hvis du kjøper nok til at det er vits i å sende det hele som pakke, så kan vi sannsynligvis bli enige.

Prisantydninger baserer seg på enkeltsalg, hvis du kjøper flere sett i en transaksjon, så kan vi sikkert bli enige om pris.

Space: Spyrious
2x Bilde 6835 - Saucer Scout [ BL BS Pe ] (Samt 4 som mangler en enkelt del.) Prisantydning (Bricklink siste 6 måneder snitt): 45,- /stk.

Bilde 1954 - Surveillance Scooter [ BL BS Pe ] Prisantydning (Bricklink siste 6 måneder snitt): 30,- /stk.
(+ En reservert.)

Bilde 6889 - Recon Robot [ BL BS Pe ] (1 eske, skadet (plasten er fjernet.) Prisantydning (Bricklink siste 6 måneder snitt): 110,- /stk.
(+ En reservert.)

Sitat:
Bilde 6939 - Saucer Centurion [ BL BS Pe ] Prisantydning (Bricklink siste 6 måneder snitt): 220,-.
(Reservert)

Bilde 6949 - Robo-Guardian [ BL BS Pe ] Prisantydning (Bricklink siste 6 måneder snitt): 325,-.

Creator
4x Bilde 4917 - Mini Robots [ BL BS Pe ] Kun A-modell. Prisantydning (Bricklink siste 6 måneder snitt): 45,- /stk.

4x Bilde 4416 - Robo Pod [ BL BS Pe ] Kun A-modell. X-pod mangler. Prisantydning (Bricklink siste 6 måneder snitt): 60,- /stk.

2x Bilde 4416 - Robo Pod [ BL BS Pe ] Kun B-modell. X-pod mangler. Prisantydning (Bricklink siste 6 måneder snitt): 60,- /stk.

Space: Blacktron I
Bilde 6876 - Alienator [ BL BS Pe ] Prisantydning (Bricklink siste 6 måneder snitt): 120,- stk. Denne har en stygg ripe i frontruta.
(+ En reservert)

Sitat:
Space: Blacktron II
2x Bilde 6887 - Allied Avenger [ BL BS Pe ] Prisantydning (Bricklink siste 6 måneder snitt): 150,- /stk.
(Reservert)

Bilde 6851 - Tri-Wheeled Tyrax [ BL BS Pe ] Prisantydning (Bricklink siste 6 måneder snitt): 65,- /stk.
(Reservert)

Space: Insectoids
Bilde 6837 - Cosmic Creeper [ BL BS Pe ] Prisantydning (Bricklink siste 6 måneder snitt): 50,- /stk.
(Reservert)

Bilde 6817 - Beta Buzzer [ BL BS Pe ] Prisantydning (Bricklink siste 6 måneder snitt): 35,- /stk.
(Reservert)

Space: Life On Mars
Bilde 7302 - Worker Robot [ BL BS Pe ] Prisantydning (Bricklink siste 6 måneder snitt): 38,- /stk.
(Reservert)

Bilde 7303 - Jet Scooter [ BL BS Pe ] Prisantydning (Bricklink siste 6 måneder snitt): 35,- /stk.
(Reservert)

Classic Space
Bilde 6847 - Space Dozer [ BL BS Pe ] Prisantydning (Bricklink siste 6 måneder snitt): 90,- /stk.

Det kommer mer.

Rapporter dette innlegget
Topp
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
 Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

Du kan opprette nye emner i dette forumet
Du kan skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet