Ja, velkommen skal alle være!

(Med mindre de ber om å bli sparket ut, da

)
Navn: Frederik
Kallenavn: Freddie (Eurobricks, GTPlanet), Freddie5186 (IRC)
Bosted: En liten bygd kalt Skiptvet, langt ute på landet, i midten av Østfold.
Alder: 22
Info:Har vært interessert i LEGO så langt tilbake jeg kan huske. Hadde mine "dark-ages" mens jeg gikk på videregående, samtidig som LEGO hadde sin egen "dark-age". Interessen forsvant aldri helt, men når jeg fikk jobb som julehjelp i en større lekebutikk, med svært gode personalrabatter, klarte jeg ikke å holde igjen, og kjøpte temmelig mye da. Er nå student og LEGO'n må finne seg i baksetet av livet mitt på akkurat denne kjørestrekningen, men er krangelete og lurer fælt på når den kan sitte i forsetet igjen. Har forøvrig også tegning som en annen hobby, som er langt billigere og ikke tar så mye tid. I skrivende stund, så har jeg den siste uka plutselig oppdaget Animéen "Ghost in the Shell", og kommer dermed også bruke litt tid på å se på denne. Har også begynt å bruke mer tid til å bevege meg etter at fattern' fikk seg hund, av den mest hyperaktive sorten: Border Collie; ikke mitt favorittdyr, foretrekker fremdeles kattene som vi har. Men hunden har fått meg ut av huset, og jeg har oppdaget at jeg liker å gå turer i tillegg.
Tema: By, inkluderer tog, men har som favoritt de modulære bygningene.