Har i det siste bygget en del speed champion sett. Har vært bil- og Lego fan siden jeg var liten, så disse setta er for meg meget tøffe da Lego endelig har laget noe som faktisk ligner på eksisterende virkelige biler. Dette gjør at disse setta for meg blir noe jeg "må" ha. Begynner å få de fleste settene innen speed champion. Eneste Formel 1 settene syns jeg ikke er like spennende, men har noen av dem og. Disse er også en stor hit hos minstemann på 3 år som elsker å leke med biler. Er det forresten noen andre som har merket at det er veldig høy friskjon når man ruller serie 1 settene fremfor serie 2 og 3 settene? Har Lego gjort en endring på en del her for å forbedre dette?

Økonomien har ikke vært tilstrekkelig god til å drive med innkjøp av lego i hele 2016 og frem til nå. Så har blitt noe bygging i LDD. Ser en endring i dette nå, og kommer nok til å bruke litt mer på Lego fremover
LDD bygging

Har fått realisert ett av LDD byggverkene jeg har laget. Er et bygg som jeg fant flere bilder av på nett, og har gjenskapt til meg selv i LDD. Mangler fortsatt noen deler for å få det helt ferdig. Bestilte f.eks deler som såg grå ut innpå pick a brick, men viste seg å være hvite. Så får bestille manglende deler ved neste bestilling:

Satt i går og kikka på biler innpå pinterest. Kom over en gammel VW bus som var racingrigga med Porschemotor. Fikk veldig lyst å prøve å gjenskape denne i LDD ved hjelp av 10220 Lego camper settet. Eneste som mangler er endringer i interiør/motormessig og noe dekorasjoner for å gi den litt mer racingpreg...

Har allerede ett par utgaver av denne camperen