Brikkelauget

for norske LEGO-entusiaster
Dato/klokkeslett: 2019-08-19 21:35:02

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Svar på emnet  [ 82 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Modular Buildings
InnleggSkrevet: 2016-12-13 11:32:49 

Medlemmer
AndersW :
Jeg er akkurat ferdig med det brune huset i Pet Shop som er mitt første sett i denne serien. Etter å ha bygget Ghosbuster HQ så er jeg litt skuffet over hvor fort det gikk, og at huset er relativt lavt i forhold til HQ selv om begge har samme antall etasjer. Dette sier kanskje mest om HQ som er et fantastisk sett. Nå gleder jeg meg til å ta fatt på selve dyrebutikken, Jeg har Parisian Resturant liggende også, men kona vet ikke at jeg har kjøpt enda et sett så jeg kan ikke starte på det, hehe. Jeg er 50% permittert for tiden så det er ingen legopost på budsjettet for å si det sånn... :lol:

Jeg har likevel tenkt å bestille Brick bank fra lekekassen iom at de kjører 20% rabatt nå. Kunne egentlig tenkt meg å kjøpe to, men jeg har ikke samvittighet til det. Jeg har ønsket meg Palace Cinema til bursdagen like etter jul og jeg krysser fingrene for at jeg får den iom at settet sannsynligvis er på vei ut.

Du får følge med i salgstråder også. Jeg har ikke mindre enn 6 hus etter min onkel som jeg skal selge etterhvert. De har vært bygd opp en gang, stått på hyllla til utstilling og tatt ned. Når jeg har sjekket at alt ser bra ut, kommer jeg til å selge dem ut. Du får gi beskjed om du er interessert. Har: Town Hall, Fire Brigade, Palace Cinema og Grnad Emporium av de du ikke har selv.

Rapporter dette innlegget
Topp
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Modular Buildings
InnleggSkrevet: 2016-12-13 13:02:00 

Meget interessert. Sender deg pm

Rapporter dette innlegget
Topp
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
 Svar på emnet  [ 82 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]